yG eNcEm N cUtE

Tuesday, June 28, 2011

Gangguan Yang Menaikkan Darah Aku

Dah nak pkol 2am.. Aku xleh tido siot..!! Aku kena ganggu..ceh bikin seram jew..Hahaha.. Bukan makhluk halus yang kaco aku..tapi kucing aku nih hah.. ditambah plak ngan bunyi bising orang dok bertukang kat tingkat atas nih hah..macam xleh tunggu esok...kol 2pagi dok bertukang.. yang wat aku tension nih... dier dok betol-betol atas kepala aku..(eh..korang leh paham xaku citer nih..ah..lantak lar..wat2 paham lah yer..) mau nyer aku xleh tido...raser macam dier dok ketuk2 kepala aku plak... tuh salah satu sebab lar yang wat aku terjaga sekarang...

 Yang kucing aku plak nih..elok2 aku nak tido..datang lar plak dier..gesel2 nak dibelai...aku yang sabar nih layan lar kerenah dier..pastuh siap ambik patung mouse..nak aku baling2 lar plak...layan jew lar aku... biler dah penat maen..selamber jew tinggalkan aku macam tuh jew.. yang dier best jew tido..weh..abis aku macamner?? xkan tengok jew ko tido.. xleh jadi nih.. aku pon nak tido gak...

 Best jew kan tido..kucing aku pon mcm nih larr..AKU?? dbiarkn terkebil2.. hampeh tol..
Sumber: Uncle Google

Baru jew nak letak kepala kat bantal..tung2..tang2..tung2..tang2.. orang tingkat atas plak bertukang.. sabar jew larr.. memang giler...ader ker patut bertukang time2 macam nih...engkau xnak tido lantak ko larr.. tapi aku yang kat bawah nih nak tido..(ceh macam dalam citer P.Ramlee plak).. dan2 terus senyap.. Aik dier dengar ker aper aku cakap??.. huhuhu..lantak lar..yang penting ko xbertukang.. (eh..tetiba jew seriau..betol ker orang atas yang bertukang?? ke makhluk laen?..)

Dah selesai yang tuh..sekali zooommm....zooommm...bunyi keta berlumber plak dah.. Apasal malam nih laen macam jew nih..?? Macam-macam hal plak..ader rase macam citer P.Ramlee.. Mr.Bean pon yer gak.. hahaha..

So..disebabkan aku xleh tido.. Aku on9 jew lar.. nih n3 aku yang pertama..xtaw aku nak citer pasal aper.. hihihi..dah 1 week aku on blog nih..tapi xtaw nak citer pasal aper..plus bz... so pagi nih baru sempat nak berceloteh..

 Esok kalu aku free...maybe 5 skali n3 aku wat.. Hahaha..nampak sangat aku nih tamak haloba.. Rilek.. Rilek..jangan cepat membuat andai ok.. sementara aku ader masa nih..bia sekali harung jew lar kan.. nanti xder masa..kosong jew plak blog aku nih...xder story..

 Ok lah..aku try untuk tido..sok2 aku sambung lagi berceloteh..banyak lagi yang nak aku kongsi kat cni..