yG eNcEm N cUtE

Tuesday, July 19, 2011

Opss!!! Aku ketemu CINTA PERTAMA KU Kembali???..

Sori n3 kali nih agak jiwang.. gedik.. sumer2 yang berkaitan.. (pada saper2 yang xtahan ngan tahap kejiwangan aku.. xyah teruskan pembacaan dan sila blah..)




Gara2 FB.. aku jumpa balik ngan first love aku!!!... Terkejut... Hepi... n ntah paper lagi perasaan yang aku rase time tuh.. tetiba rase berbunga-bunga jew perasaan aku time aku jumpa FB dier.. terus aku ADD dier.. n menunggu dier accpt adalah satu PENYIKSAAN.. (ceh..nampak sgt aku masih berharapkan??.. huhuhu).. Nak2 bila dah accpt..sekali dah KAWEN..!! Xpun IN RELATIONSHIP!!!.. Adakah aku patah hati?? TIDAK..!! Tidak Sama sekali.. Aku add dier sebab nak taw life dier skg... kalu xkawen lagi..aku masih ader peluangkan.. tapi aku tetap rase dier dah ader AWEK..!!! (So jgn ko nak bermain perasaan Miss B.. UuuWaaa!!!)..


Selepas 15 tahun.. aku jumpa dier kt FB... Korang leh agak tak umo bapa aku stat bercinta nih??? 9 tahun..!!! Yer..darjah 5 dah gedik hokey..!! Hahaha.. Nampak sangat aku xfokus. Hmm.. sebenarnya aku xtaw yang nih.. nak di panggil BERCINTA atau SS (syok sendiri).

Meh aku citer macamaner aku kenal dier...

Watak2 utama:

Hero = Mr. K

Heroin (msti lah aku..xkan korang plak..hihihi) = Miss B

Orang tengah/Posmen = Miss Ezan


Pertengahan tahun 1995:

Sepupu aku (Miss Ezan) sebaya ngan aku dan seklass ngan Mr. K, sebelum nih aku xkenal pon saper Mr. K nih.. hingga lah 1 ari Miss Ezan nih bagitaw aku yang Mr. K nih nak kapel ngan aku. Aku terkejut  bcoz.. aku xtaw yang aku ader gak orang nak tackle..(ko ader?? kalu xder maen jauh2.. hihihi).. Tapi aku cakap.. aku xnak sebab aku pk Miss Ezan nih tipu aku jew.. kena plak.. aku xkenal pon.. saper tuh Mr. K..

(skolah kitaorg bersebelahan jew..tapi time xtivity sukan share padang.. hihihi)

G skolah esoknya.. aku pon tanya larr.. member aku.. kenal tak ngan Mr. K skolah sebelah.. xsempat member aku nak jawab..terus member aku datang serbu n tanya betol tak yang aku nih dah kapel ngan Mr. K..?? Blurrr..jap aku..

Member aku bagitaw yang Mr K nih memang femes amos kat skolah.. bes student.. atlit lagi.. pengawas, sumer yang best ader kat Mr. K nih.. Pakej lengkap larr.. idaman setiap student pompuan.. kecuali aku.. sebab aku xtaw paper pon psal dier.. Sebab aku xlawa.. gemok.. selekeh.. blajar pon cukup2 makan jew... sumer yang xelok ader pada aku..so xder sebab untuk aku kenal dier sedangkan diri aku pon xseberapa..

Sejak arituh..heboh lar yang aku kapel ngan Mr. K sedangkan aku bercakap pon xpernah ngan dier. Dalam masa yang samer aku pon jadi femes amos juga larr.. sebab jadi makwe Mr K..( masa nih aku xder feeling pon kat dier n ntah biler aku cakap aku kapel ngan dier sedangkan dating pon tak.. ceh.. nak gak dating..terserlah kegedikkan mu Miss B..)

Tapi... sehingga lah satu hari.. Jeng.. Jeng... Jeng..

Aku terserempak ngan Mr. K nih kat kedai pas abis training hoki.. tiada kata2 gedik yang aku bagi kat  dier.. cuma aku bagitaw yang aku menyampah tengok rambut dier yang berserabai tuh.. aku soh dier potong... dier diam jew.. xkater aper pon.. masa tuh aku pk.. biaser larr.. lelaki maner leh tegur sal rambut2 nih..

Balik umah.. aku bagitaw kat sepupu aku yang aku jumpa Mr. K.. n aku soh dier potong rambut.. aku xsuka lelaki rambut panjang.. Esok nyer aku g skolah.. tengok dier dah potong rambut.. Dan masa nilah yang aku terus tangkap cintan kat dier.. YES I DO..YES I DO.. YES I DO...


 ouch so sweet!!!

Aku suka kat dier sebab biler mulut aku pot pet..pot pet.. dier diam jew... dier sweet sangat.. senang cakap xperlu nak tayang kat sumer orang rasa cinta.. bia kita berdua jew yang taw..

Tapi sumer tuh xkekal lamer.. pas dapat result UPSR.. dier dapat 4A( time tuh) aku plak yang sah2 xpandai.. dapat 2B 2C jew.. dier dapat masuk asrama penuh.. aku plak pindah g tempat laen ikut family aku.. sejak tuh kitaorg terputus hubungan....


Sepanjang 15 tahun.. yer aku masih sukakan dier.. aku selalu tulis surat untuk Mr. K.. tapi xpernah pos.. sebab aku xpunya cukup kekuatan.. Kad rayer sentiasa ader untuk awak Mr. K.. setiap taun aku xpernah lupa tulis kad rayer untuk dier.. tulis jew larr.. pos nyer x... hohoho...

Biler aku rindu kat dier aku selalu tulis kat diary.. tulis surat kat dier.. ( walaupon aku taw yang idup kiter dah berbeza... aku tetap suka kat dier.. xkira larr dier dah ader awek laen pon.. aku tetap suka kat dier.. yer 15 tahun aku tunggu dier.. kalu ader jodoh..)

Kat rumah ader 2kotak surat2 untuk Mr. K yang aku tulis tapi xpos pon.. Diary2 aku yang dah jadi novel cinta bagi adik2 aku.. hihihi..  Oh..adakah aku terlalu setia atau setia xbertempat??

Tak kisah lar korang nak kater apa pon.. aku tetap suka Mr. K.. Aku xkisah kalu dier dah ader orang lain sekali pon.. cinta xsemestinya memiliki.. cinta tuh biarlah ikhlas n xmengharapkan balasan.. Bagi aku dah jumpa Mr K balik dan taw life dier mcmner skg.. dah cukup membahagiakan aku...

Mr. K..
xkisah larr..
awk dah kawen or x...
awk dah ader tunang or x...
awk dah ader awek or x...
saya tetap suka kat Mr. K..!!!

Psstt..: korang leh spaikan rase hepi aku kat Mr. K x??