yG eNcEm N cUtE

Wednesday, July 20, 2011

Dush..!!! Dush..!!! Dush..!!! Aku dah sedar diri hokeyy..!!!

Finally Mr.K dah apparove aku sebagai FB friend (ceh..macam nak mintak loan ngan bank jew...nk apprve2 bagai..hohoho).. Perasaan aku time tuh...hepi lar siot..sambil lompat2 bintang..!!! hikhikhik.. Tapi aku xleh terlalu hepi sebab..tujuan utama aku add Mr.K sebab nak tengok status dier.. hmm..tapi xder status pon.. kita terus ke plan B.. tengok sumer gambar yang ader..(yang nih memang tujuan utama pon kita add org kat fb kn?..nak tgk photo org tuh..jangan kater ko xmcm tuh..tipu e2 berdosa ok..) kerana dengan tengok gambar jew pon boleh merungkai segala persoalan..(ceh ayat skema gilerr..hohoho)


Setelah khatam sumer gambar yang ader dalam FB Mr.K.. Kesimpulan yang boleh aku katakan yang dier "MARRIED" or "IN RELATIONSHIP".. Puas ati aku..!! Sebab persoalan aku dah pon terjawab... sob..sob..sob.. 15 tahun beb..aku tunggu untuk mendapat jawapan nih..sekarang aku dah dapat.. dan aku puas..

Sebab aku kater yang dier dah kawen or dah ader awek sebab ader pic dier ngan sorang awek.. n member2 dier sumer ucap tahniah...xtaw lar dorg wish untuk aper.. tapi aku andai kan wish untuk hubungan dier ngan pompuan tuh..

Pompuan tuh cantik dan taraf pendidikan pon samer.. aku rase study samer U kot.. kena plak kat obersea kan.. xmacam aku.. setakat U tempatan jew.. ceh tetiba jew ayat menagih simpati..hohoho..

Mr. K sekarang ader kat NZ.. kejer ngan PWC.. (jangan tanya aku maksud PWC.. aku pon xtaw).. xkisah lar dier kejer aper skali pon.. yang penting halal.. dan dier bahagia.. AKU?? .. aku tetap macam nih.. nak sedey2 pon watper.. hidup mesti diteruskan.. dan hidup ini terlalu indah untuk dinikmati..

Pasal n3 sebelum nih.. yang aku kater aku xkisah dier dah kawen or x, dah tunang or x, dah ader makwe or x.. aku tetap suka dier... korang jangan larr pikir yang bukan2 plak..kata2 tuh bukan bermaksud aku nak rampas laki orang, tunang orang or pakwe orang plak.. aku hanya..suka jew..dalam hati aku.. xgiler aku nak berebut hak orang.. hikhihik.. aku waras lagi hokey..


tAtAtAtA...