yG eNcEm N cUtE

Saturday, August 20, 2011

AkaK 2 hEngGeT...!!!!

Assalamualaikum... sumerr...

Kembali bersiaran setelah lamer menyepi.. Okeh kalu tengok pada tajuk n3 kali nih.. mesti korang ingat aku nak citer sal dugaan g bazar ramadhan or orang promo soh beli kuih ker aper ker.. yerlah kena plak sekarang nih bulan poser kan.. korang memang xder benda laen nak pikir selain daripada MAKANAN kan??.. huhuhu.. aku pon samer..hikhikhik...

Sebelum aku citer yang selanjutnya.. meh layan mata dulu..

owh..dugaan apekah ini???
Sumber: encik google

Okeh aku up lagi...
Dugaan..!!
Sumber: Encik Google lagikk



Dah puas layan mata.. meh baca citer selanjutnya...

Biler dah masuk bulan poser sumer orang nak lipat ganda kan amalan... tapi time nih juga lar..ramai yang nak ambil kesempatan.. Kalau korang peratikan time  bulan poser nih.. makin ramai peminta sedekah kan.. sebab bulan2 poser nih.. memang ramai yang nak bagi sedekah..nak wat amal.. tapi ramai yang ambil kesempatan ke atas kebaikan orang.. tapi aku bukan nak citer pasal peminta sedekah... Bukan.. Bukan... Bukan...

Kalau aku xciter pasal peminta sedekah.. aku nak citer sal aper plak kan.. panjang betol mukadimah nyerr.. sabor..sabor.. sabor.. kater poser.. kena lar banyak bersabar yer adik-adik.. hikhikhik...

Citer nyer dah lamer terjadi.. di awal ramadhan arituh...tapi  baru arini nak update.. Arituh aku g mall.. pasang niat awal2 nak beli oven.. so di pendekkan citer pas beli oven tuh.. aku tolak lar troli aku yang penuh ngan barang2 shoping menuju ke lif.. ntah dari mana datang nya sorang budak pompuan tanya aku ader nampak dueT dier tak yang jatuh kat situ... RM2..

So aku bagitahu yang aku xnampak..

Dier  bagitahu yang duet dier jatuh kat situ.. (dalam ati aku time tuh.. ader aku kisah??)

aku wat dono jew.. bukan masalah aku.. or muka aku bukan muka pow duet orang pon.. dah ko taw duet ko jatuh kat situ..naper ko xkutip masa jatuh?? (tengok xsenonoh jew aku pk kan..) peduli apa aku.. sekarang nih orang bukan boleh percaya sangat.. walaupon sekarang bulan poser..

Sekali dier mintak duet ngan aku.. sebab nak beli pen.. sebab duet dier yang jatuh tadi dah ilang.. so minta aku bagi kat dier RM2.. giler ker ape budak nih.. dah duet ko ilang.. xyah lar beli pen tuh.. sapa soh ko xjaga duet tu elok2.. pastuh siap mintak2 duet ngan orang yang dikenali plak. Dah aku wat xtaw jew.. dier siap paksa2 plak.. eh budak nih.. aku cepok jugak kang... ko xmalu ker mintak2 duet orang.. walaupon RM2..

Disebabkan aku rimas n meluat ngan budak tuh.. aku bagi jugak larr.. dalam pada bagi duet tuh.. aku sempat lar follow budak tuh.. betol ker nak beli pen.. sebab aku halalkan duet aku tuh untuk beli pen jew..(boleh gitu) sekali yang buat aku hangin tuh.. dier bukan beli pen pon.. tapi g tukar duet yang aku bagi dengan syiling  dan masukkan duet dalam mesin yang leh kuar mainan kecik2 kat dalam ball.. ntah aper orang panggil benda tuh..

Memang aku sakit ati gilerr ngan budak pompuan tuh.. kecik2 dah pandai menipu duet orang.. Besar sok2 ko nak jadi perompak plak ker?? Sampai sekarang aku sakit ati lagi ngan budak tuh.. umo baru tujuh lapan taun.. dah pandai menipu.. mak bapak dier watpe?? Aku marah bukan duet RM2 tuh.. tapi aku marah pasal dier MENIPU duet orang.. Budak2 sekarang..


Bulan2 poser nie nak kena banyak bersabar.. walaupon ntah paper aku dah bebelkan kat budak tuh tadi.. nak jew aku tanya budak tuh.. poser ke x.. kalu dah menipu cam tuh baek xyah poser.. meh aku belanja minum..


Nota Kecik: Maaf pic kali nih xder yg berkaitan dengan citer.. huhuhu..