yG eNcEm N cUtE

Tuesday, July 19, 2011

cUTe tAk sLipER aKu..???

Uu..huu.. okeh..nih citer semalam tapi arinih bru bersemangat nak share..

Semalam aku g mall ngan niat nak wat treatment rambut aku nih.. dah masuk saner.. egat nk cuci2 mata dulu.. dah cuci mata baru lah nak g salon..

Hmm..dah masuk dalam mall xder makna nya kalu setakat nak cuci2 mata sahaja.. kena lar jugak beli barang kan.. kalu tak..malam mesti aku terbayang-bayang barang yang aku tak beli tuh.. so untuk tak buang banyak masa g mall tuh 2/3 kali..aku ambik langkah bijak ngan terus beli.. hahaha.. aku memang banyak alasan..

Kali nih aku borong 2 pasang sliper n 1 pasang kasut... setiap satu RM19..(tapi dsbb kan aku beli 3 so adik manis tuh bagi RM18 jew 1..) Bagi aku MURAH GILERRR2.. HOKEYY..!! tapi kalu korang ader tempat yang lagi murah..jgn luper share ngan aku hokeyy.. I LIKE..hohoho..

Bagi aku sliper nih cute sgt.. tapi aku xtaw larr.. kalu design nih dah lamer punya coz nih first time aku tengok dan terus berkenan..ekekek..

Nih yang aku beli semalam... TARAAA...


Cute tak??



Dah ader saper2 yg berkenan ker??
ekeke

Ok lah..n3 kali nih untuk tayang kasut n sliper aku jew.. hihihi...

tAtAtA..