yG eNcEm N cUtE

Friday, December 23, 2011

kAu daN aKu bERbEzA

Dah lamer bebenor rase nyer xupdate blog aku nih. Bz sgt2 plus dugaan yang datang bertimpa2. So kena selesai dulu mane yang perlu, baru bersemangat sikit nak mengupdate.

So n3 kali nih aku xnak citer pasal masalah kerja or dugaan yang dah datang tuh. Yang tuh aku citer lain kali jew lar.. tuh pon klau aku egat.. huhuhu.. Okeh n3 utk kali nih aku nak citer pasal firts luv aku tuh. Kira nih nak tutup kes lar nih. Sebab lain kali aku xnak citer dah pasal nih.

Tengok tajuk pon dah taw kan. Nih bukan nak kata aku g bagitaw Mr K yg aku suka kat dia ke apa.. dan dia menolak or paper jer lah. Xder maknanya aku nak g bagitaw dier  ' Hey wak.. kita dah lamer suka kat awk. Dah 15 taun sy tunggu cinta awk. Jom lar kita kapel.' Owh.. bukan macam tuh yer adik-adik. Maruah kena jaga k. Huahua..

Tapi yang aku nak citer berdasarkan pemerhatian aku lar. 15taun tuh satu jangka masa yang lamer dan cukup untuk buat seseorang tuh berubah. Jangan katakan 15taun.. kejap jew boleh berubah. Dia dan aku jauh berbeza. Cara hidup jugak berbeza. Dia berubah dan aku jugak dah berbeza. Dia dah xsama macam dulu. Aku pon gitu gak. Dalam hal nih xder saper2 yang salah pon. Masa tuh budak2 lagi. So sekarang nih xsama. Kalau dier suka lagi kat aku pon, of coz lar terkejut tapi untuk ke hubungan yang lebih serius tuh mungkin tak.

Aku selalu gak skodeng status fb dier.. tengok pergaulan dier.. hmm.. dier bukannya xbaik.. tapi dier dan aku jauh berbeza. Kimia tuh xda. Hahaha..

Apa yang pasti aku dah xmo citer pasal dier lagi. Biarlah dier ngan idup dier.. dan aku dengan idup aku. Dier ada or x dalam idup aku.. ia xmemberi kesan pada aku idup aku pon. Life must go on. Lagipon 15taun nih pon tanpa dier pon.. idup aku macam biasa jew. Xda per yang berubah pon.

So citer pasal Mr K.. nih tamat disini..!!!

Citer dah abis.. boleh g sambung study yer adik2...

Lapar lar plak..

Okeh aku nak g makan nasi.

Tatata...